Met VoIP van Horizon maak je gebruik van een innovatieve telefooncentrale in de cloud. Als bedrijf bespaar je zo kosten doordat je geen eigen telefooncentrale hoeft aan te schaffen. Maar net zo belangrijk is dat je je geen zorgen hoeft te maken over het beheer. De telefooncentrale wordt namelijk door DeanOne beheerd in goed beveiligde datacenters in Nederland. En omdat we gebruik maken van het krachtige BroadSoft platform weet je zeker dat je kiest voor een stabiele en betrouwbare oplossing.
Is het beheren en configureren van deze telefooncentrale ingewikkeld? Niet met onze webbased portal kunt u met een paar klikken de bereikbaarheid zelf wijzigen. Met een nieuwe, innovatieve online portal beheer je de telefoniecentrale snel en eenvoudig. Jij bepaalt tot in detail hoe alles geconfigureerd wordt en welke instellingen zijn toegestaan. Zo is er onder andere de mogelijkheid om keuzemenu’s en tijdschema’s in te stellen, wachtrijen te beheren en belgroepen aan te maken. En dat alles op één centrale plek.
Horizon wordt aangeboden in een overzichtelijk alles-in-een model, waarbij de licentie alle functionaliteiten bevat die nodig zijn voor het inrichten van een volwaardige MKB telefoniecentrale. En belangrijk alles voor een vast prijs per toestel/gebruiker.
De voordelen
Vast mobiel integratie
Lezer ICT biedt naast ‘mobile only’ abonnementen vooral ook de integratie van vast en mobiel. Dit maakt het mogelijk om jouw mobiele aansluitingen volledig te integreren in een cloud telefooncentrale.
Binnenkort…
Naast de standaard bel opties welke 99% van de gevraagde mogelijkheden als standaard in zich heeft zullen de komende maanden extra opties worden toegevoegd. Deze extra opties zoals Unified Communications bieden de ideal opties om thuis te werken en toch eenvoudig samen te werken.
Horizon biedt een scala aan mogelijkheden voor 2 tot meer dan 500 gebruikers.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.